fredag 17 april 2015

Amante, denna underbara plats i köttvärlden!
Jag trivs så bra där, och har hittat lekkamrater där. Dem återvänder jag gärna till om och om igen. Några av dem har blivit mer än lekkamrater, de är mina vänner.

Där har jag fått chansen att ta ut svängarna på ett säkert sätt, och har nu äntligen provat två män som tillsammans vill ägna sig åt mig. Det är en osannolikt härlig upplevelse. Jag njöt hejdlöst när jag hade en man i musen och en i munnen.
Det är väldigt kort beskrivet, och det finns säkert dem som anser att det är för kort, men vad som sker på Amante stannar där. Så är det bara. Det handlar om respekt för andras integritet.

Det intressanta blir när jag, som säkert kommer att ske, oförberett stöter på en Amantemedlem utanför klubben. Kommer vi att se på varandra och le konspiratoriskt, medan vi minns lekar vi delat, eller när någon av oss haft chansen att se den andre "in action"?

Jag hoppas det. Jag hoppas att den varma känslan jag har för snart sagt alla medlemmar jag mött där, kommer att sprida sig till världen utanför. Om det är så, och även de känner likadant, då finns det hopp om vår värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar