söndag 24 maj 2015

En episod i Köpenhamn

På söndagen, när vi skulle äta frukost, var vi båda på bushumör.
Sist vi träffades hade Ola köpt ett fjärrstyrt ägg åt oss. Jag stoppade in det och gav honom fjärrkontrollen.
När vi åt hotellfrukosten satte han plötsligt igång det. Jag hade väntat mig det, men det kom ändå som en överraskning och jag kunde inte låta bli att reagera genom att vrida huvudet och titta på honom. Under frukosten ändrade han då och då frekvens. Vibrationerna var sköna, men att inte veta när de skulle ändras gav mig extra pirrningar.
Efter frukosten gick vi upp i sviten igen, alla fyra. Vi pratade om allt möjligt, bland annat skulle jag ut och handla något till Ola. Plötsligt sade mannen i det andra paret: -Är det en mobiltelefon som ringer någonstans?
Jag störtade omedelbart ut i korridoren innan jag exploderade av skratt och Ola gick snabbt in i vårt sovrum för att "stänga av mobilen".

1 kommentar:

  1. Rolig historia. Skulle gärna testa även en fjärrstyrd plugg i dig samtidig så att du kan känna dubbelvibration...
    Det blir två telefoner som ringer någonstans :)
    Max_36

    SvaraRadera