måndag 4 maj 2015

Ett kort besök från Norge

Han kom åter till hotellet där vi hade haft sex för första gången. Den här gången hyrde han en tvårummare, med massor av plats.

Jag kom dit en halvtimme efter honom och tog en snabbdusch. Vi kopplade ihop sängarna med spännband så de inte skulle glida isär. Sedan dröjde det inte länge innan vi började leka. Han använde den uppblåsbara vibratorn och vred och vände på den inuti mig, tills jag kom i den första orgasmen, och en till, och en till. Sen gick ventilen sönder och den gick inte att blåsa upp mer, då tog han min hårda G-punktsvibrator och lade den först mot clittan och sedan stoppade han in den. Det var smärtsamt skönt och jag fortsatte att komma medan han manövrerade den.
När han slutade kom han in i mig och lade mina ben på sina axlar, då kom hans kuk åt min G-punkt och jag kom igen, varje stöt från honom gav mig som elektriska stötar av njutning. Samtidigt blev jag ytterligare upphetsad av att ligga helt hjälplöst under den här store mannen, utlämnad till hans tyngd och styrka.

Det var dags för att få i sig lite mat, och han hade fått med sig lite havskräftor, bröd och majonnäs från Norge. Vi åt och njöt av dessa läckra skaldjur, och avslutade med lite frukt.

Efter maten låg vi och vilade och pratade, tills det var dags att börja göra sig i ordning för att åka till Amante. Jag behövde duscha igen ...

Det var första gången han gick på swingersklubb och han var mycket nyfiken. Efter att han fått se sig omkring satte vi oss i baren och pratade med dem som jobbade den kvällen.

Ett par nära oss i ålder dök upp, det vara inga jag kände sedan tidigare, men vi började prata och hon gjorde diskreta närmanden till honom medan vi pratade.
Vi badade bastu tillsammans och pratade med dem och andra i bastun tills vi hade fått nog av den sortens hetta.
Tillbaka till baren för lite vätsketillförsel och sedan tittade vi efter paret, men de hade försvunnit. Vi gick mot lekrummen ändå och tog sängen med kättingen i besittning, vi ville inte ha ovälkommet besök.

Mycket snart efter att vi hade landat där dök paret upp och frågade om vi ville vara privata. Nej, sade jag, ni två är välkomna. De behövde inte höra det två gånger utan kravlade snabbt in till oss. Där började min partner att ta henne under behandling och mannen ägnade sig åt mig.
Han visste vad han gjorde, det var ett ögonblicks verk för honom att få mig att komma i den ena fontänen efter den andra. Samtidigt hörde jag att min partner hade fått henne att njuta och komma. Jag hade fantiserat om detta länge, och nu blev det så, och det var precis så härligt som jag trodde.
Hon och jag höll varandra i handen en gång när vi kom, jag kände hennes orgasm i min hand genom hennes samtidigt som jag kom. Känslan av att vi fyra var en helhet var så stark att jag nästan kom av mig, men det var bara en halv sekund, sedan njöt jag bara av det hela.
När hon var tvungen att ta en kort paus och lämna sängen var jag ensam med min partner och mannen i paret. Jag fick det stora nöjet att suga hans kuk samtidigt som min partner knullade mig, och de båda smekte mig på brösten och clittan, ytterligare en fantasi som till och med var bättre i verkligheten.

Om sanningen ska fram är jag inte riktigt säker på vad som hände härnäst, men så småningom tog vi oss ut i baren och satte oss i sofforna och pratade. Innan vi tog avsked för natten kom vi överens om att vi skulle meddela dem nästa gång han kommer till mig.

När vi kom tillbaka till hotellet var vi nöjda med hur kvällen utvecklat sig, och rejält trötta.

Nästa dag köpte han sexleksaker till oss. Jag har provat det trådlösa ägget ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar